неділя, 18 травня 2025 р.

П'ятниця - 30.05.2025

Ранкова зустріч
Тема місяця: ВСЕ ПОВ’ЯЗАНО З УСІМ
Тема тижня: Скоро літо
Тема дня:
 Як я можу вплинути на своє майбутнє? Оцінювання рис характеру. 
Переваги, можливості, способи їхнього розвитку.
1. Р
анкове привітання:
2. Зарядка: 
3. Навчально-пізнавальне відео:
4. Презентація до ранкової зустрічі:

Українська мова
Тема: Удосконалення тексту шляхом усунення невиправданих лексичних повторів. Складання усної розповіді за малюнком. Добирання заголовка до тексту. Написання тексту про події з власного життя.
Для роботи на уроці підготуйте: підручник "Українська мова" (друкований або електронний), звичайний зошит у косу лінію, кулькова ручка синього кольору, простий олівець, кольорові олівці, лінійка.
1. Презентація до уроку - перегляньте її та виконайте завдання: 
2. Фізкультхвилинка:
3. Інтерактивна вправа "Деформовний текст".
4. Навчально-пізнавальне відео:
5. Фото виконаної роботи завантажте на сайт "Нові знання".

Математика 
Тема: Повторення вивчених випадків додавання і віднімання двоцифрових чисел.
Для роботи на уроці підготуйте: підручник "Математика" (друкований або електрон-ний), звичайний зошит у клітинку, кулькова ручка синього кольору, простий олівець, кольорові олівці, лінійка.
1. Презентація до уроку - перегляньте її та виконайте завдання: 
4. Гімнастика для очей:
5. Пальчикова гімнастика:
6. Навчально-пізнавальне відео:
7. Фото виконаної роботи завантажте  на сайт "Нові знання".

Я досліджую світ
Тема:  Проводимо дослідження. Чи є біля школи небезпечні місця?
Для роботи на уроці підготуйте: підручник "Я досліджую світ" (друкований або електронний)друкований зошит "Я досліджую світ"кулькова ручка синього кольору, простий олівець, кольорові олівці.
1. 
Презентація до уроку - перегляньте її та виконайте завдання: 
  
2. Фізкультхвилинка:
3. Інтерактивна вправа "Знайди небезпечні місця".
4. Нейрогімнастика:
5. Гімнастика для очей:
6. Навчально-пізнавальне відео: 
7. Фото виконаної роботи завантажте на сайт "Нові знання".

Розвивальні навчальні ігри

Немає коментарів:

Дописати коментар